مهارت‌های بین فردی
تأثیر منابع قدرت بر عملکرد روابط خریدار- فروشنده با توجه به نقش میانجی نتایج عملکرد مناقشه

طیبه فراهانی؛ امین رحمتی

دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 139-151

https://doi.org/10.22034/jom.2023.703857

چکیده
  این پژوهش به بررسی تأثیر منابع قدرت و نتایج عملکرد مناقشه کارآمد و غیر کارآمد در روابط خریدار-فروشنده در بازار فرش پرداخته ‌شده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت، توصیفی– همبستگی است. همچنین بر اساس شیوه جمع‌آوری داده‌ها یک تحقیق پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، تجار فرش در بازار بزرگ تهران می‌باشند که تعداد ...  بیشتر