تعداد مقالات: 6
بررسی رابطه بین هوش استراتژیک و توانمندسازی روان شناختی با عملکرد شغلی
دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 9-43
چکیده
بهرهمندی مدیران از هوش استراتژیک سبب بهبود عملکرد شغلی معلمان میشود و بهبود عملکرد شغلی بهعنوان هدف مهم در آموزشوپرورش نیازمند تدابیری چون توانمندسازی روانشناختی معلمان است. ﻫﺪف ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ ... بیشتررابطه مدیریت استراتژیک منابع انسانی و قابلیت یادگیری سازمانی با عملکرد کارکنان ( مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی)
دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 44-72
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و قابلیت یادگیری سازمانی با عملکرد کارکنان میباشد. پژوهش حاضر، ازنظر هدف، کاربردی و ازلحاظ نوع پژوهش توصیفی- تحلیلی از نوع همبستگی بود. ... بیشتربررسی تاثیر ویژگی های جامعه آنلاین برند بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت هواداران: مورد مطالعه هوادران باشگاه پرسپولیس
دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 73-108
چکیده
جوامع برند و رسانههای اجتماعی اغلب باهم همپوشانی دارند. رسانههای اجتماعی یک محیط ایدهآل برای ایجاد جوامع برند است. جوامع برند آنلاین با استفاده از این رسانههای نوظهور، امکان تعامل مجازی هواداران ... بیشتربررسی اثربخشی حکایت درمانی مالی بر اضطراب مالی زنان شاغل
دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 109-133
چکیده
هدف مطالعه ی حاضر بررسی اثربخشی حکایت درمانی مالی بر کاهش اضظراب مالی زنان شاغل شهر اصفهان بود. این مطالعه نیمه تجربی همراه با پیش آزمون- پس آزمون همراه با گروه کنترل است. جامعه ی آماری پژوهش شامل کلیه ... بیشترشناسایی عوامل موثر بر انتخاب شغل دانشجویان مدیریت(مطالعه موردی: دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف)
دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 134-160
چکیده
همه سازمانهای پیشرو در تلاش هستند تا راز جذب و استخدام سرمایههای انسانی ارزشمند را دریابند و با بهکارگیری آنها مزیت رقابتیشان را بهبود بخشند. این راز جذب، به درک ارزشها و عوامل مؤثر بر انتخاب ... بیشترواکاوی اثر منابع انسانی برندمحور بر سکوت سازمانی با نقش میانجی بهرهوری نیروی انسانی در بین کارکنان شهرداری
دوره 6، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 161-179