TY - JOUR ID - 245612 TI - واکاوی اثر منابع انسانی برندمحور بر سکوت سازمانی با نقش میانجی بهره‌وری نیروی انسانی در بین کارکنان شهرداری JO - پژوهش های روانشناختی در مدیریت (نشریه علمی- رتبه ب) JA - JOM LA - fa SN - 2476-4833 AU - محمدی, فاطمه AU - باقری, هوشمند AD - ft.mohammadi@ut.ac.ir AD - دانشگاه سمنان Y1 - 2020 PY - 2020 VL - 6 IS - 1 SP - 161 EP - 179 KW - منابع انسانی برند محور KW - کارکنان شهرداری KW - بهره‌وری نیروی انسانی DO - N2 - در سال­های اخیر مفهوم بهره­وری نیروی انسانی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت مورد اهمیت فراوانی قرارگرفته است و مبنای حل و تفسیر بسیاری از مسائل منابع انسانی در سازمان­ها به شمار می­رود. در این راستا هدف از مطالعه حاضر، واکاوی نقش منابع انسانی برند محور بر سکوت سازمانی با نقش میانجی بهره­وری نیروی انسانی در بین کارکنان شهرداری است. روش پژوهش مطالعه ازلحاظ نتیجه کاربردی و به روش توصیفی- تحلیلی انجام پذیرفته است. جامعۀ‌ آماری پژوهش، کارکنان شهرداری شهر شاهین­دژ­­ و میاندوآب می­باشد. با توجه به اینکه جامعۀ آماری (138N=) ­این پژوهش به کارکنان شهرداری شهرستان شاهین­دژ و میاندوآب محدود بود، حجم نمونه برابر با جامعه در نظر گرفته‌شده و از روش نمونه­گیری سرشماری استفاده شد. به‌منظور گردآوری داده­های میدانی از پرسشنامه و برای تجزیه‌وتحلیل داده­های پژوهش از مدل‌سازی معادلات ساختاری بر اساس نرم­افزار ­Smart­-­Pls­ ­­استفاده شد. یافته­های پژوهش نشان داد که بین منابع انسانی برند محور، سکوت سازمانی و بهره‌وری نیروی انسانی رابطه معناداری وجود دارد. UR - https://jom.hmu.ac.ir/article_245612.html L1 - https://jom.hmu.ac.ir/article_245612_905d9b86002e009c99be31be4af3151e.pdf ER -