دوره 10 (1403)
دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)
کلیدواژهها = %D8%AC%D9%88 %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
تعداد مقالات: 4
تأثیر ﺟﻮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺮ ﯾﺎدﮔﯿﺮی غیررسمی ﻣﺤﻞ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ سرمایه روانشناختی معلمان
دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 31-53
چکیده
در سالهای اخیر، با افزایش توجه به سازوکار یادگیری غیررسمی، معلمان خواستار بهبود اثربخشی تدریس و یادگیری دانشآموزان شدهاند. در این راستا یادگیری مؤثر معلم به عنوان ابزاری حیاتی برای دستیابی به این هدف معرفی شده است. برنامههای حرفهای رسمی برای ارتقای یادگیری معلمان اغلب به دلیل فقدان درک علمی از نحوه یادگیری معلمان در محل ... بیشترمدلسازی تأثیر فرهنگ اخلاقی و جوسازمانی بر دلبستگی شغلی با میانجی تعهد سازمانی
دوره 8، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 71-100
چکیده
هدف از پژوهش حاضر مدلسازی تأثیر فرهنگ اخلاقی و جوسازمانی بر دلبستگی شغلی با میانجی تعهد سازمانی میباشد. جامعه آماری پژوهش حاضر را معلمان دوره ابتدایی شاغل در شهرستان نمین به تعداد 1032 نفر در سال تحصیلی 1401–1400 تشکیل میدهند. روش نمونهگیری به کار گرفتهشده، خوشهای چندمرحلهای بوده و با توجه به ناهمگون بودن جامعه آماری از روش ... بیشترمطالعه تأثیر جو سازمانی نوآورانه و اشتیاق شغلی بر کارآفرینی سازمانی(مورد مطالعه: کارکنان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه)
دوره 4، شماره 1 ، فروردین 1397، ، صفحه 79-97
چکیده
هدف مقاله حاضر مطالعه تأثیر جو سازمانی نوآورانه و اشتیاق شغلی بر کارآفرینی سازمانی بود. جامعه آماری پژوهش همه کارکنان اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه بود. به روش نمونهگیری تصادفی 261 نفر انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها، پرسشنامه جو سازمانی نوآورانه آمابیل (1996)، اشتیاق شغلی سلانو و شوفیلی (2010) و کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیسریچ ... بیشترنقش میانجی سرمایه اجتماعی در تأثیر جوّ سازمانی در سرمایه انسانی(مورد مطالعه: کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم)
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1395، ، صفحه 145-167