رفتار سازمانی
تحلیل اثر سازمان یادگیرنده بر بازاریابی داخلی درشرکت برق منطقه‌ای سمنان

منیره السادات حسینی؛ یونس وکیل الرعایا

دوره 8، شماره 2 ، مهر 1401، ، صفحه 221-241

چکیده
  در عصر حاضر، پدیده یادگیری سازمانی و ایجاد سازمان یادگیرنده به عنوان یک مقوله مهم در تعیین بقا یا زوال یک سازمان مطرح گردیده است و در فرایندهای خلق ارزش و رقابت‌پذیری می‌­تواند نقش قابل توجهی داشته باشد. لذا هدف از این مطالعه، تحلیل اثر سازمان یادگیرنده و تأثیر آن بر بازاریابی داخلی در شرکت برق منطقه­‌ای سمنان می­باشد. این تحقیق ...  بیشتر