تأثیر ارزش‌های مصرف کننده به نگرانی‌های زیست محیطی با توجه به نقش تعدیل‌گر اعتماد به محصولات سبز
1. تأثیر ارزش‌های مصرف کننده به نگرانی‌های زیست محیطی با توجه به نقش تعدیل‌گر اعتماد به محصولات سبز

علی قلی پور سلیمانی؛ فیروزه علیزاده؛ سیده سعیده عالم طلب پشتیری

دوره 5، شماره 1 ، بهار و تابستان 1398، ، صفحه 133-156

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ارزش‌های مصرف‌کننده بر نگرانی‌های زیست‌محیطی با توجه به نقش تعدیل‌گر اعتماد به محصولات سبز می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل شهروندان شهر رشت است که حداقل یک بار از محصولات ...  بیشتر
تبیین روابط علّی اعتماد و فرهنگ سازمانی براساس رویکرد بهترین اقدامات
2. تبیین روابط علّی اعتماد و فرهنگ سازمانی براساس رویکرد بهترین اقدامات

جبار باباشاهی؛ محمود محمدی؛ رضا قرائی‌پور؛ بقراط رشوند

دوره 1، شماره 1 ، بهار و تابستان 1394، ، صفحه 135-157

چکیده
  یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌های صنعتی کشور، حفظ ارزش‌های اسلامی و توسعه معنویت در سطح سازمان است که از رهگذر تقویت اقداماتی اعتمادساز همچون رعایت عدالت در پرداخت‌ها و رفتار‌های مدیریتی، گزینش نیرو‌های ...  بیشتر