کلیدواژهها = اعتماد
تعداد مقالات: 2
تأثیر ارزشهای مصرف کننده به نگرانیهای زیست محیطی با توجه به نقش تعدیلگر اعتماد به محصولات سبز
دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 133-156
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ارزشهای مصرفکننده بر نگرانیهای زیستمحیطی با توجه به نقش تعدیلگر اعتماد به محصولات سبز میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل شهروندان شهر رشت است که حداقل یک بار از محصولات ... بیشترتبیین روابط علّی اعتماد و فرهنگ سازمانی براساس رویکرد بهترین اقدامات
دوره 1، شماره 1 ، آذر 1394، ، صفحه 135-157