نویسنده = ������ ������ ���������������� ������
تعداد مقالات: 2
تأثیر ارزشهای مصرف کننده به نگرانیهای زیست محیطی با توجه به نقش تعدیلگر اعتماد به محصولات سبز
دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 133-156
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ارزشهای مصرفکننده بر نگرانیهای زیستمحیطی با توجه به نقش تعدیلگر اعتماد به محصولات سبز میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل شهروندان شهر رشت است که حداقل یک بار از محصولات ... بیشتربررسی نقش سرمایه روانشناختی در ایجاد نشاط سازمانی اعضای بسیج (مورد مطالعه: واحدهای فرهنگی ارشاد اسلامی استان ایلام)
دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1396، ، صفحه 9-37