تأثیر ارزش‌های مصرف کننده به نگرانی‌های زیست محیطی با توجه به نقش تعدیل‌گر اعتماد به محصولات سبز
1. تأثیر ارزش‌های مصرف کننده به نگرانی‌های زیست محیطی با توجه به نقش تعدیل‌گر اعتماد به محصولات سبز

علی قلی پور سلیمانی؛ فیروزه علیزاده؛ سیده سعیده عالم طلب پشتیری

دوره 5، شماره 1 ، بهار و تابستان 1398، ، صفحه 133-156

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ارزش‌های مصرف‌کننده بر نگرانی‌های زیست‌محیطی با توجه به نقش تعدیل‌گر اعتماد به محصولات سبز می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل شهروندان شهر رشت است که حداقل یک بار از محصولات ...  بیشتر
بررسی نقش سرمایه روانشناختی در ایجاد نشاط سازمانی اعضای بسیج (مورد مطالعه: واحدهای فرهنگی ارشاد اسلامی استان ایلام)
2. بررسی نقش سرمایه روانشناختی در ایجاد نشاط سازمانی اعضای بسیج (مورد مطالعه: واحدهای فرهنگی ارشاد اسلامی استان ایلام)

ناهید علی زاده؛ محمد تابان؛ علی قلی پور سلیمانی

دوره 3، شماره 1 ، بهار و تابستان 1396، ، صفحه 9-37

چکیده
  هدف این پژوهش، بررسی نقش سرمایه روانشناختی در ایجاد نشاط سازمانی اعضای بسیج است. جامعه آماری تحقیق حاضر، کلیه کارکنان واحدهای فرهنگی ارشاد اسلامی استان ایلام به تعداد 2000 نفر است، که 384 نفر از طریق فرمول ...  بیشتر